Otvaranje granica i povratak turističkih putovanja najavio je i ponovni boom rezervacija nekretnina za odmor. Ali, nešto se ipak promijenilo – ljudi više ne traže nekoliko dana ili tjedana na plaži, već mjesec dana ili više.
Kao i frizerski saloni, nekretnine i smještaji bilježe porast rezervacija za odmor, posebno kada se i države ponovno otvaraju i slabe sigurnosna i zdravstvena ograničenja. Tipičan ljetni odmor prosječna obitelj bi provela do tjedan dana na lokacijama smještenima uz plažu ili na planinama.
Ove godine, s mnogobrojnim zaposlenicima koji su doslovce “potjerani” iz svojih ureda, ali i činjenicom da su ljetni kampovi zatvoreni, neki ljudi iz SAD-a su ipak još uvijek u vrlo dobroj ekonomskoj poziciji da si mogu priuštiti i doslovce kratko “preseljenje”.
Twiddy and Company, tvrtka koja upravlja s preko tisuću kuća za odmor u Sjevernoj Karolini tvrdi kako je zamijećen “neviđen” broj dugoročnih rezervacija. Pozivi su počeli pristizati u ožujku, a znatno su porasli u svibnju, potvrđuju.
Također, kada je guvernerka Mills početkom travnja proglasila 14-dnevni period karantene za sve koji dođu na odmor u Maine, svi su mislili da će rezultat biti katastrofalan. Ljudi nisu smjeli napuštati svoje smještaje.
Ali događa se neočekivani preokret – brzo i primjetno ljudi su počeli slali upite najma za razdoblje od jednog do čak šest mjeseci.
Ipak, većina Amerikanaca ovo ljeto provest će u svojim domovima, rečeno je u jednom istraživanju.
Porast rezervacija koje se odnose na duža vremenska razdoblja mnogi objašnjavaju kao potrebu “za promjenom”. Možda neki od nekih ne vole biti zatvoreni i žele osjetiti karantenski život u novom okruženju.
I iznajmljivačima ovakav trend ide u korist. Najam smještaja isključivo jednoj grupi ljudi na duže vrijeme umnogome olakšava socijalno distanciranje, ali i usluge hrane i čišćenja.
Hoće li se ovo pretvoriti i u svjetski trend, otkrit ćemo uskoro.
Izvor: Nytimes.com