10 najprodavanijih motocikala u 2018

Moto industrija ovih dana proizvodi puno manjih i jeftinijih motora, a postoje sjajne ponude  i ovo su neke od najnoviji.
2018 Zero S ZF7.2

Osnovna cijena: 10 995 $

Zero je prešao dugi put budući da smo prvi prototip vidjeli još 2008. godine. Ali, ono što se nije promjenilo je to da su baterije i dalje skupe. Dobra je vjest što, ako relativno skromno trošite, Zerov najjeftiniji motor može ostati u okvirima vaše potrošnje. ZERO S ZF7.2 koristi novu bateriju od 7,2 kWh koja pruža raspon od 130 km.

Motor se može opremiti paketima veličine 16,6 kWh. Baterija se prodaje po nešto više od 300 funti. To je skoro 140 funti manje od Zero S modela s najvećim spremnikom baterije.

Zero S se relativno brzo i puni. Baterija se može napuniti do 95 posto za samo četiri sata sa standardnim punjačem ili oko sat vremena sa maksimalno jakim punjačem.

2018 BMW R Nine T Pure

Osnovna cijena: 11 995 $

R Nine T linija roadstera u retro stilu vjerojatno je najpoželjnija među BMW motociklima. No, takve linije su i skupe. No, BMW napokon nudi i model koji štedi tisuće a sadrži većinu dobrih stvari. Jedina dostupna boja je Catalano Gray. Ali, uz uštedu od gotovo četiri tisuće, ove stvari nam neće nedostajati. Pure se nalazi na poprilično svakodnevnim aluminijskim kotačima. Ako želite atraktivne kotače kao i na izvornom R Nine T modelu, to će vas koštati još dodatnih 500 dolara.

2018 Indian Scout Bobber

Osnovna cijena: 11 500 $

Od kako je Polaris 2011. postao klasična indijska marka, tvrtka je hit, a možda najveći i univerzalno najpoznatiji motor toga branda je upravo Scout. Ali, sada kada je Polaris zaustavio proizvodnju svojeg napredno dizajniranog branda Victory, Indian može postati malo više nametljiv. Najnapredniji motor je upravo novi Scout Bobber.

Indijci su se riješili blatobrana, suspenziju spustili za oko jedan inč, približili nožice vozaču i ugradili uglađene ručice, sve kako bi Scoutu dali sportski izgled. Gotovo čvoraste gume daju ovom motoru pobunjenički izgled, kao i dvije ispušne cijevi smještene do kraja stražnje gume. Motor je agresivan, a opet je stilski dizajniran.

Scoutov V-Twin je gotovo nedirnut, postiže solidnu snagu od 100 konjskih snaga. Standardna boja je Bobber crna, a dostupne su i druge boje, ABS kočnice i druge opcije.

2018 Suzuki GSX250R

Osnovna cijena: 4 865 $

Suzuki bi mogao biti jedan od posljedniih prijelaznih sportskih motora, ali novi GSX250R svakako treba razmotriti. Dizajn je mješavina Suzuki motora iz Katana linije i trenutnih ultra performansi GSX-Rs.

Kod manjih motora velika prednost je osim niske cijene i niska potrošnja goriva kao i činjenica da ih je lako voziti. Zahvaljujući niskoj visini sjedala od samo 31,1 inča svaki ga novak može voziti i osjećati se ugodno.

Kao dodatan bonus, spremnik od 4 litre omogućava prelazak od 450 km do novog punjenja.

2018 Kawasaki Z650

Osnovna cijena: 7000 $

Z650 je zapravo sportski motor koji je “prerušen” jer dijeli isti dvostruki paralelni motor kao i šasiju sa Ninjom 650. Osjetljiva svjetla i standardna spojka papučice znače da je prebacivanje stupnjeva prijenosa dosta lako, bez straha od pretjeranog rada motora ili djelomičnog zaključavanja stražnjih guma. Ljudi manjega stasa mogu koristiti Z650 jer je visina sjedala 30,9 inča i lako je njime upravljati.

2018 Triumph Bonneville Bobber

Osnovna cijena: 11 900 $

Triumph je na visokom glasu. Najnoviji model, Bobber, koji je izašao početkom godine, “hot seller” je ove britanske marke, a Triumph povlači stil sa vrućim šipkama i jednostavnim izvedenim detaljima. To je minimalistički stil i vrlo je zahtjevan. Veliki dio izgleda određen je “plutajućim” sjedištem u stražnjem dijelu koje je prilagođeno svim tipovima vozača.

Motor je jačine 77 konjskih snaga. To nije dovoljno da pobjegne od najsnažnijih kruzera, pogotovo jer ova zvjer teži oko 500 kilograma, ali je svakako dovoljno da se zabavi. Crni model Bobbera, Bobber Black, ima nešto značajniji izgled, veće kočnice, vilicu i prednji kotač kao i tempomat. Ako postoji jedna stvar koja je dosljedna među svim Bobber modelima, to je kvaliteta.

2018 Aprilia Shiver 900

Osnovna cijena: 9400 $

Aprilla ima smisao za razvoj agresivnih vozila, a najprodavaniji motor ove tvrtke, Touno, bio je jedan od najboljih na svijetu u svim svojim naraštajima do 2002. godine. Sada je srednje veliki Shiver, koji je debitirao 2007. kao 750 dobio velike preinake sa skromnim povećanjem cijene od samo 700 dolara.
V-Twin je izbušen na 896 cc i 95 konjskih snaga kao i povećani okretni moment. Shiver bi mogao izgledati agresivnije, ali je dosta mlado vozilo dizajnirano kako bi bilo što više prijateljski nastrojeno prema mladim vozačima. Motor ne samo da ima ABS nego sustav kontrole vuče u tri smjera koji pomaže u održavanju guma na cesti, a novi napredak je i novi TFT zaslon.

2018 Harley-Davidson Street Bob

Osnovna cijena: 14 500 $

Ne događa se često da Harley-Davidson u potpunosti redizajnira svoje motore a još je rijeđe da jedan motocikl u potpunosti zamjeni dvije kompletne Harley linije. Pa, ipak, to se ovdje dogodilo.

Novi Softail ne samo da mijena staru Softail nego i Dyna liniju. Kako bi to postigli, Harley je razvio potpuno novu svjetliju šasiju. Dakle, ima prilagođeni Softail izgled koji podsjeća na stari motor pomiješan sa sportskim motorom Dyne linije.

2018 Yamaha XRS700

Osnovna cijena: 8500 $

XRS700 teži 400 kilograma a nadahnuće nalazi u klasičnom XS650 60tih i 70tih godina. Klasično sjedalo, oblik i pruga na spremniku te kratki ispuh ovom motoru daju izvrstan izgled. XRS700 dijeli s Yamahom klasično rukovanje FZ-07. Motor od 689cc motor pokreće “Crossplane Concept”. Motor je prikladan za putovanje na posao zahvaljujući ovjesu s suspenziji od 5,1 inča. Dakle, ako vam je privlačan motor koji je retro-dizajniran, srednje težine- ova Yamaha je vaš izbor za samo 8.500 dolara.

2018 Honda CB650F

Osnovna cijena: 8250 $

Ovaj motor se nalazi već nekoliko godina na europskim ulicama. CB650F je u osnovi verzija CBR650F koja ima povišen upravljač. Četverocilindrični 649cc inline oslobađa najveću snagu motora u ovom razredu. Nedostatak je u tome što nemaju zakretni balalns u rasponu okretaja dok se kreću nizbrdo. CB650F nije samo brz, nego i vrlo udoban. CB650F je jedan od najboljih motora u klasi.

Izvor: popularmechanics.com