U tjedan dana je aplikaciju skinulo oko 780 korisnika koji su dosad skupili više od 55 tisuća bodova. Voditelj je doživljava kao društvenu mrežu kafića
Jure Karamarko, voditelj kafića Arkada u Zadru, dosjetio se zgodnog načina za komunikaciju s gostima i održavanje kvalitete usluge u objektu. Tridesetdvogodišnji ugostitelj je osmislio aplikaciju koja gostima kafića omogućuje da za svako kupljeno piće dobiju bodove koje kasnije mogu mijenjati za nagrade, piše Zadarski.hr.
Mobilna aplikacija ‘Arkada Bar’ je trenutno dostupna samo za Android mobitele, a koristi se tako da gost skenira QR kod na dobivenom računu. Iznos će se automatski preračunati u bodove po principu jedna kuna = jedan bod, a bodovi se mijenjaju za nagrade poput besplatnih vožnji taksijem, boca raznih vrsta pića ili besplatne narudžbe u kafiću.
Gosti također mogu konobarima dodijeliti ocjene od jedan do pet, što povećava motivaciju radnika, rekao je Karamarko. Naime, konobar koji u nekom periodu osvoji prvo mjesto po kvaliteti pružene usluge, isto će biti nagrađen od strane vlasnika.
Aplikaciju voditelj doživljava kao mikro društvenu mrežu samog kafića. Dobiva povratnu informaciju od gostiju, a zauzvrat im preko aplikacije šalje obavijesti o nagradnim igrama ili promotivnim akcijama dok su iste u tijeku. U tjedan dana je aplikaciju skinulo oko 780 korisnika koji su dosad skupili više od 55 tisuća bodova.
Inovativnu platformu će dva mjeseca koristiti samo gosti Arkade, a onda će ju Karamarko ponuditi drugim ugostiteljima u Hrvatskoj, uz licencu.