Hrvatska izostala s ljestvice najprivlačnijih za hotelska ulaganja

hotelska ulaganja, investicije, istraživanje
Wikimedia Commons
Čak 35 posto investitora je izabralo Veliku Britaniju kao ciljano tržište za hotelska ulaganja

Istraživanje konzultantske kuće CBRE (European Hotel Investor Intentions Survey) o ulaganju u Europu je pokazalo da su tri najatraktivnije zemlje za hotelske investicije Velika Britanija, Njemačka i Španjolska. Istraživanje se temelji na anketi provedenoj među 336 globalnih investitora u nekretnine.

Anketa je pokazala da je hotelijerstvo trenutno atraktivnije od ostatka biznisa nekretninama, a investitori će ove godine ulagati jednako ili više nego prošle godine. Nisu zabrinuti zbog aktualnih događanja poput izbora u Italiji, ambicije Katalonaca za osamostaljenjem ili Brexita, što dokazuje podatak da dvije trećine anketiranih najatraktivnijim smatra ulaganje u Veliku Britaniju, Njemačku i Španjosku.

Veliku Britaniju kao ciljano tržište za ulaganja je odabralo 35 posto investitora, što je čak 106 posto više nego prošle godine, a taj optimizam se pripisuje prošlogodišnjem značajnom rastu hotelskih investicija u toj zemlji. Njemački hoteli su prošle godine značajno poboljšali poziciju na tržištu, a investitorima odgovaraju trenutnačno dobri uvjeti financiranja ulaganja, piše Poslovni dnevnik.

Na ljestvici najpoželjnijih zemalja za hotelska ulaganja iza treće Španjolske se našla Francuska, a u top 10 zemalja su ušle Češka i Poljska.

Hrvatska se nije našla ni među prvih 13 zemalja na ljestvici niti se spominje poimence, kao ni Crna Gora ili Cipar. Najviše investitora pokazuje zanimanje za glavne ili tranzitne gradove, dok je za manje gradove zainteresirano 16 posto ispitanih, a samo 9 posto ih želi ulagati u resorte.