Cilj projekta SmartImpact bio je razviti inovativne alate za upravljanje pametnim gradovima
Sustav Upravljanja poslovnim procesima implementiran u Gradu Zagrebu prošlog je mjeseca dobio posebno priznanje u Manchesteru. Sustav je proglašen najboljom poslovnom praksom u području Razvoja organizacije, a sve u okviru provedbu projekta URBACT III SmartImpact – Local Impact from Smart City Planning.
Vrijedan 750.000 eura, dvogodišnji projekt SmartImpact pokrenut je 2016. godine. Sredstva je osigurao Europski fond za regionalni razvoj unutar cilja Europske teritorijalne suradnje. Za implementaciju projekta u Zagrebu izdvojeno je oko 45.000 eura, a sam Grad Zagreb sudjelovao je u financiranju sa 6756 eura.
Vodeći partner u SmartImpactu je Grad Manchester. Osim Zagreba, sudjeluju i Dublin, Stockholm, Eindhoven, Porto, Guadalajara, Miskolc, Smolyan i Suceava.
Cilj projekta bio je kroz uspostavljenu mrežu gradova istražiti i razviti inovativne upravljačke alate za financiranje, izgradnju i upravljanje pametnim gradovima. Obradilo se pet glavnih tema: Podržavajući propisi i poticaji, Organizacijski razvoj, Aktiviranje lokalnog inovacijskog ekosustava, Integracija podataka i E-uprava te Pametno financiranje i javna nabava.
U sklopu projekta, manji fokus je usmjeren na sama tehnološka rješenja, a veći na upravljačke strukture, procese i poslovne modele. “Grad Zagreb kontinuirano radi na svom organizacijskom razvoju uz jasnu viziju razvoja – usmjerenost na ukupnu kvalitetu usluživanja naših korisnika usluge, naših sugrađana”, izjavila je zamjenica gradonačelnika Olivera Majić. Istaknula je i zadovoljstvo činjenicom da su rad i nastojanja Grada Zagreba prepoznati i nagrađeni na međunarodnoj razini.
“U konačnici Upravljanje procesima osigurava niže troškove, kraći vremenski ciklus i djelotvornu uporabu resursa”, zaključila je Majić.
Izvor: Poslovni dnevnik