Na dnevnoj bazi donose se odluke o zatvaranju kafića i restorana

Aplikacija smanjuje potrebu osobnog kontakta konobara s gostima. Izradu je potaknula Hrvatska obrtnička komora u suradnji s tvrtkom Muzika.

Otkad je ponovno počeo rasti broj novozaraženih koronavirusom u Hrvatskoj, promet u zagrebačkim ugostiteljskim objektima pao je za 40 do 50 posto.

Situacija je alarmantna i na dnevnoj bazi donose se odluke o zatvaranju kafića i restorana zbog pada prihoda.

A taman se uhodali…

Otkrio nam je to u četvrtak Franz Letica, predsjednik Udruženja ugostitelja Zagreb, nakon predstavljanja nove digitalne aplikacije za online naručivanje, koju je osmislila Hrvatska obrtnička komora (HOK).

“Alarm se već pokvario koliko zvoni, situacija je očajna.

Kad su se nakon karantene ponovno otvorili objekti promet se taman uhodao, no otkad se svakodnevno objavljuju nove brojke, sve je manje ljudi na terasama kafića, prepolovili su se domjenci i obiteljska okupljanja, večere, otkazuju se bendovi koji su svirali po restoranima zbog premalog broja gostiju”, otkrio nam je Letica.

Ugostitelji očekuju da će ostvariti pravo na mjere pomoći države za ljetne mjesece, no čekaju se točni kriteriji, s tim da ugostitelji neće moći ući u program potpora za skraćivanje radnog vremena.

“Očekujemo jako tešku situaciju u ugostiteljstvu u iduće tri godine”, kaže Letica.

Više na poslovni.hr.