Američki tim Haas promijenio je stav o svojim trenutnim vozačima, a Mick Schumacher, sin legendarnog Michaela Schumachera jedan je od glavnih pretendenata za poziciju vozača u 2021.
U 2021. godini, sve je u znaku promjena za američki tim Haas. Odlučili su se riješiti usluga Romaina Grosjeana (34) i Kevina Magnussena (28) te će sljedeću sezonu započeti s potpuno novim rosterom vozača. A tu bi mogao biti i Mick.
Od 2016. godine, samo su trojica vozača upravljala bolidima Haas Formula 1 tima. Uz već navedeni dvojac, treći vozač bio je Esteban Gutierrez (29). Vlasnik Gene Haas i vođa tima Guenther Steiner odlučili su se za kontinuitet i iskustvo u svom naumu da pretvore ovaj tim u stalnog sudionika F1.
Zašto mijenjaju oba vozača?
Njihova strategija imala je neke prednosti, međutim za tim Haas ona se nije isplatila. Solidan rezultat u sezoni 2018. popratili su svojom najgorom sezonom do sada – sezoni 2019., a po svemu sudeći ova godina bit će još i gora. Američki tim ostvario je svega jadna tri boda i sada opstaju na devetoj poziciji.
S maksimalnim dozvoljenim budžetom od 145 milijuna dolara za iduću godinu i revolucionarnim setom tehničkih regulacija u narednoj godini, koji za cilj ima omogućiti svima jednake uvjete na terenu i smanjiti razlike između timova, sada je trenutak za rizik, promjenu smjera i za pokušaj da se učini nešto novo.
Koje mlade vozače planiraju uzeti?
Callum Illot (21) već je trebao voziti za njih u Njemačkoj međutim taj plan je propao zbog loših vremenskih uvjeta na stazi. On se nada kako bi mogao dobiti novu priliku kasnije ove godine, najverjatnije u Abu Dhabiju, ali unatoč tome on nije glavni konkurent za tu poziciju.
Kao glavni konkurent spominje se Mick Schumacher (21) – sin legendarnog Michaela Schumachera – unatoč tome što se inicijalno govorilo o njegovom odlasku u Alfa Romeo. Pretpostavka je kako će Haas i Ferrari čekati nakon utrke u Bahreinu gdje se vozi finale sezone F2 kako bi donijeli konačnu odluku i objavili dogovor.