Facebook će u sljedeće tri godine uložiti 300 milijuna dolara u razne projekte povezane s novinarstvom, posebice za poticanje lokalnog informiranja, koje je posebno potisnula digitalna revolucija
“Nastavit ćemo se boriti protiv lažnih informacija, dezinformacija i informacija loše kvalitete”, objasnio je u poruci na Facebookou Campbell Brown, zamjenik predsjednika zadužen za partnerstva s medijima i dodao da “imaju priliku i odgovornost pomoći lokalnim medijima da se razviju i uspiju”.
Početkom siječnja 2017. društvena mreža je već pokrenula “Facebook Journalism Project”, kako bi pojačala veze platforme s medijskom industrijom.
U to vrijeme uglavnom se radilo o prijedlozima rješenja medijima kako da poboljšaju prihode koje ostvaruju svojom nazočnosti na Facebooku i da razviju razmjene između društvene mreže i tiska.
Platforma koja ima 2,2 milijarda aktivnih korisnika odlučila je ići puno dalje s raznim projektima, već postojećima i onima koje će pokrenuti tom prigodom.
Između ostalog Facebook će osnovati specijalni fond u suradnji u Pulitzer Centerom od 5 milijuna dolara, koji će financijski podržati planove reportaža.
U ožujku 2018. Google je rekao da će uložiti i 300 milijuna dolara za niz projekata suzbijanja lažnih informacija i za podršku pouzdanim medijima. (Hina)