Reprezentacija u ulozi agencija

Ozbiljno reprezentativno ljeto smo otprije propustili. To je već odavno ispričana priča. Svjetsko prvenstvo u Kini uskoro počinje, a hrvatska reprezentacija proputovala je svijet u manje od 80 dana.

Bilo je tu dosta pozitivnih priča i aspekata u vidu profita. Neka imena su pokazala određene kvalitete, no i dalje nije jasno koliko su spremni odgovoriti izazovima protiv najozbiljnijih ekipa.

Međutim, nekako se između redaka postavlja pitanje o agencijskom utjecaju u reprezentaciji, ali tu ne treba izostaviti ni domaće klubove. Istina, teško je skrpati roster uz toliko odbijenica, ali na kraju se pokazalo da su se ovog ljeta reprezentaciji odazvali pretežito, NBA žargonom rečeno, free agenti ili uglavnom igrači neriješenog statusa s tadašnjim klubovima.

Zanimljivo, jedan dio igrača je iskoristio američku turneju za dodatnu vlastitu promociju pred ponajboljim skautima svijeta. Drugom dijelu je to pošlo za rukom nakon osvajanja prvog turnira u Kini.

Premda nije važno isticati konkretna imena jer ipak svatko želi obavljati svoj posao najbolje i najprofitabilnije, ali agencijski utjecaj ne može biti zanemaren. Produkt svega je taj da su se kroz proteklih nekoliko godina etablirale 2-3 agencije koje su se nametnule u domaćoj košarci i čiji je utjecaj dosta vidljiv. To je čak zastupljenije na klupskoj sceni gdje je potrebno samo biti upoznat s informacijom u koju agenciju pojedini igrači pripadaju, ali i treneri koji rado posežu za kadrom iz iste agencije.

Sve u svemu, izbornik će imati jasniju sliku u svojim bilješkama pred početak novih kvalifikacija i ozbiljnijih reprezentativnih akcija. Barem je potrebno stvarati igračku bazu koja bi se odazvala u izostanku NBA zvijezda i koja bi kvalitativno mogla biti iskorištena kao dobra zamjena usprkos agencijskom utjecaju.


PODRŽITE NAS
Pratite nas na Facebooku!
DONACIJE

Ako želite podržati slobodno novinarstvo i Planet.hr možete donirati putem stranice za donaciju: Donacije