Raste utjecaj virtualne i proširene stvarnosti u turističkoj industriji

virtualna stvarnost, proširena stvarnost, turistička industrija
Foto: Pexels/Pixabay
Aplikacije za virtualnu i proširenu stvarnost nastavljaju se razvijati pa je sve veća vjerojatnost da će ljudi koji putuju prije ili poslije putovanja stupiti u interakciju s tim tehnologijama

Prema nedavno objavljenom izvješću, očekuje se da će globalno tržište virtualne stvarnosti do 2024. godine s lanjskih 7,9 milijardi dolara porasti na 44,7 milijardi. Iako te tehnologije postoje već nekoliko godina, određeni faktori su ograničili njihov doseg u turističkoj industriji.

Nekoliko restorana te zrakoplovnih i turističkih tvrtki posljednjih je godina objavilo virtualne značajke jednostavne za korištenje koje počinju mijenjati način na koji ljudi planiraju i doživljavaju putovanja.

U nastavku slijedi nekoliko primjera s kojima se možete susresti prije ili tijekom sljedećeg putovanja.

EasyJet je nedavno objavio značajku za pametne telefone koja korisnicima omogućava da pomoću kamere na svojim telefonima provjere veličinu ručne prtljage. Korisnici uz pomoć ove opcije mogu provjeriti uklapa li se prtljaga u virtualni okvir i je li prihvatljivih dimenzija.

Nizozemska aviokompanija KLM unutar svoje aplikacije nudi značajku “Tune into your Travel” koja je osmišljena za zabavu putnika dok čekaju let. Koristeći Facebook i kamere svojih pametnih telefona, putnici mogu komunicirati s različitim animiranim likovima i gledati pejzaže iz različitih destinacija.

KLM je u studenom 2018. godine predstavio online platformu iFly koja ljudima nudi mogućnost da otkrivaju svijet uz pomoć najnovije tehnologije. Videozapise od 360 stupnjeva može gledati bilo tko s računalom ili pametnim telefonom, a ako ima i VR naočale iskustvo će biti još bolje. U jednom od videozapisa slavni kuhar Kiran Jethwa pliva s morskim psima na Havajima.

I neki restorani koriste virtualnu stvarnost kako bi već postojećim i potencijalnim gostima pružili jedinstvena iskustva.

Tehnološki start-up Kabaq restoranima nudi priliku da poboljšaju svoje menije tako što im omogućavaju postavljanje menija s 3D fotografijama kojim korisnici mogu pristupiti putem svojih pametnih telefona.

Izvor: The New York Times