Hrvatska se u Velikoj Britaniji promovira kao visokokvalitetna gastronomska destinacija s autentičnom food & wine scenom
Ove su godine s britanskog tržišta ostvareni izvrsni rezultati turističkog prometa u Hrvatskoj. Tijekom prvih devet mjeseci ostvareno je 794.000 dolazaka i više od 4 milijuna noćenja britanskih gostiju, što predstavlja rast od 8 posto u odnosu na isto razdoblje u 2017.
Osim sve većih brojki iz godine u godinu, popularnost Hrvatske dodatno potvrđuju brojne medijske objave u nekim od najpopularnijih medijskih izdanja.
U posebnom prilogu Financial Timesa, znamenitom vikend izdanju How To Spend It, objavljena je reportaža o Korčuli te o hrvatskoj eno-gastronomskoj ponudi koja je prikazana kao visokokvalitetna. Hrvatska je predstavljena kao rastuća gastronomska destinacija s autentičnom food & wine scenom, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
U sklopu reportaže istaknuta je i kulturna scena uz neupitno jačanje britansko-hrvatskih odnosa. Navedeni se prilog tiska u tiraži od gotovo 200.000 primjeraka te ostvaruje doseg od 2 milijuna čitatelja. Objava je dostupna u tiskanom izdanju, a možete je pročitati i u digitalnoj verziji ovdje.
Usporedno je na ITV televiziji emitiran prvi set emisija s fokusom na promicanje luksuznih i autentičnih destinacija centralne Dalmacije, eno-gastronomske ponude i kulturne baštine u sklopu njihovih popularnih nagradnih igara. Prilozi su imali doseg koji premašuje 14 milijuna gledatelja, objavio je HTZ.
“Britanski ljubitelji putovanja odlično reagiraju na naše promotivne aktivnosti, a ukupna hrvatska turistička ponuda također je vrlo tražena na ovom tržištu. Navedeno dokazuje kontinuirani rast turističkog prometa i činjenica da ovo tržište zauzima sve čvršću poziciju među top 10 tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako podaci sustava eVisitor pokazuju da je Hrvatska najpopularnija među mladim britanskim turistima.