Dubai- peti “najinstagramskiji” grad na svijetu

Dubai

Prema istraživanju putničke stranice Wego, Dubai je proglašen petim “najinstagramskijim” gradom u svijetu

Plaže Dubaija, njegova vrhunska arhitektura, restorani svjetske klase te brojne druge znamenitosti glavni su motivi brojnih Instagram profila.

Što se tiče korištenja hashtagova, Dubai je prednjačio u kategoriji ‘hrana’ sa visokih 26%, naravno nakon hashtaga “Dubai”.

Ovog je ljeta bilo čak 79 milijuna hashtagova povezanih sa Dubaijem. Neki od najfotografiranijih mjesta je gradski Čudesni vrt koji je ujedno i najveći cvjetni vrt na svijetu. Na njegovih 72.000 četvornih metara raste preko 50 milijuna raznog cvijeća.

Čudesni vrt

No, najpopularnije mjesto u gradu je i najpoznatiji predstavnik moderne arhitekture u Dubaiju – Burj Khalifa.

Burj Khalifa

U središnjem gradskom parku Zabeel nalazi se Dubai Frame – 150 metara visoka, 93 metra široka građevina postavljena je tako da posjetitelji mogu svoj pogled usmjeriti prema modernom Dubaiju na jugu i tradicionalnom Dubaiju na sjeveru.

Dubai Frame

Mamoun Hmedan, generalni direktor Wega, kaže da su rezultati ovog istraživanja ogromno postignuće za Dubai.

“Dubai je jedini arapski grad rangiran među prvih pet. To su veliki rezultati s obzirom na ostale gradove koji imaju čvrst imidž turističke destinacije”, kaže on.

Dubai uz bok sa Londonom, Parizom i New Yorkom

Glavni grad po hashtagovima bio je London sa 118 milijuna postova. Slijedi Pariz s 101 milijuna, a slijede Nica i New York koji su dobili 87 milijuna odnosno 83 milijuna postova.

Ostali hashtagovi uključuju Istanbul, Džakartu, Los Angeles, Barcelonu, Moskvu i Tokio.

Sarah Hedley Hymers turistička je novinarka i influencerica koja kaže da ako želite predstaviti nešto aspirativno, to mora biti dobro osmišljeno, mora biti šareno jer tamne slike ne ostavljaju dobar dojam i “ne prolaze” na Instagramu. Dakle, ono što treba jest nešto svijetlo, realno i nešto što vas tjera da pomislite kako bi voljeli sada biti na tom mjestu.

Smatra da su oni digitalna generacija koja je i ovisna o tehnologiji:

“Za njih je WiFi kao kisik. Njihove odluke formiraju društveni mediji, od toga gdje će putovati pa do toga što će jesti. Ali isto tako, Instagram je izuzetno funkcionalan jer nije poput brojnih vodiča koji su teški, nepraktični i zauzimaju mjesto u torbama ili web stranica koji sadrže brojne obrasce i podatke koji nisu potrebni u svakom trenutku. Instagram nudi sliku sa sažetim opisom koji mladom čovjeku na najbrži način daje traženu informaciju.”

Brojna istraživanja pokazala su da je “instagramabilnost” ključni faktor kod mladih, posebice generacije novog milenija, kada traže gdje će otići na odmor i potrošiti svoj novac.

Istraživanja su pokazala kako 41% osoba mlađa od 33 godine daje prednost Instagramu prilikom odabira svog odredišta pa to tržište koje industrija želi iskoristiti.

Dakle, za njih je sve digitalno. To je očigledno rastući sektor u turističkoj industriji i to će biti trend najmanje 20 ili 30 godina.