Počeo 11. Weekend Media Festival u Rovinju

weekend, festival, rovinj
YouTube screenshot
Dio programa 11. Weekenda bit će posvećen partnerima festivala, Njemačkoj i Francuskoj. Gosti iz vodećih europskih gospodarskih velesila predstavit će svoje najbolje marketinške, medijske i poslovne prakse

Panel diskusijom na temu “Will Netflix Eat The Free TV World?” u staroj tvornici duhana u Rovinju u petak je počeo konferencijski dio 11. Weekend Media Festivala. Trodnevno izdanje najvećega festivala komunikacijske industrije u regiji ove je godine okupilo više od pet tisuća sudionika, uključujući više od 550 novinara i 350 studenata.

Do nedjelje, 23. rujna, više od 150 utjecajnih govornika iz cijeloga svijeta održat će preko pedeset predavanja, panela, prezentacija i radionica u šest festivalskih dvorana. Već na prvome panelu okupili su se brojni sudionici koji raspravljaju o tome kako izgleda televizija budućnosti te što ona znači za potrošače.

Izbornik hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić bio je u petak najveća zvijezda. Tijekom panel diskusije je sudionicima festivala otkrio tajnu uspjeha, podijelio svoja razmišljanja o pobjedničkom mentalitetu reprezentacije te naglasio da mu je fokus trenutno na Europskom prvenstvu 2020. godine.

“U trenutku kad sam prihvatio klupu reprezentacije situacija je bila teška i nezgodna. Tražili su čovjeka koji može izvući nešto, a ja nisam dvojio ni trenutka. Postati izbornik hrvatske reprezentacije bila je oduvijek moja ambicija. Nisam imao pravo kazati ne. Od početka sam vjerovao u igrače i u sebe” – kazao je srebrni Dalić u razgovoru s moderatorom Ivanom Blažičkom.

Među brojnim panelima ističe se onaj subotnji o temi “West Wing – kako savjetovati predsjednika” na kojemu će vodeći savjetnici premijera i predsjednika iz regije otkriti s kojim su se sve izazovima susreli u svom poslu.

“Svakako je to bila ratifikacija Istanbulske konvencije, kao i cijeli pokušaj rušenja nagodbe u Agrokoru koji, srećom, nije uspio. Uz to, izazov je bio pokušati utjecati na sam proces rada i stvoriti tim koji diše kao jedan, to je ključan preduvjet za uspjeh”, rekao je Krešimir Macan, bivši posebni savjetnik predsjednika hrvatske Vlade za strateško komuniciranje.

Iz Slovenije na festivalu sudjeluje Stojan Pelko, bivši savjetnik Samuela Žbogara, posebnoga predstavnika EU na Kosovu, dok će o svojoj suradnji i o tome sluša li ju predsjednik Srbije Aleksandar Vučić govoriti njegova dugogodišnja savjetnica za medije Suzana Vasiljević.

Dio programa 11. Weekenda bit će posvećen partnerima festivala, Njemačkoj i Francuskoj. Gosti iz vodećih europskih gospodarskih velesila predstavit će svoje najbolje marketinške, medijske i poslovne prakse pa će tako, kako najavljuju organizatori, Christine Amtmann i Elsa Comby predstaviti televizijski kanal “ARTE”, jedan od pionira digitalnih medija koji je na području kulture i informacija zakoračio izvan nacionalnih granica.

Strukovna udruženja za tržišno komuniciranje iz regije potpisala su pismo namjere kojemu je cilj zajedničko djelovanje na podizanju razine profesionalnih standarda struke i kvalitete tržišnih uvjeta u kojima posluju njihove članice, a koje je temeljeno na dobroj praksi i u skladu s najvišim međunarodnim standardima. Udruženja, agencije, oglašivači i drugi profesionalci koji djeluju na tržištima regije susreću se sa sličnim izazovima, kako na nacionalnim tako i na međunarodnim projektima pa je upravo zato, kako se čulo, “ključna regionalna suradnja koja će doprinijeti bržem i strukturiranijem razvoju tržišta”.