U zemljama niskog i srednjeg dohotka taj razarajući učinak pandemije na učenje djece je povećan jer postoji ograničen pristup učenju na daljinu, povećan rizik proračunskih smanjivanja i kašnjenje u planovima ponovnog otvaranje, prenosi Novi list.
Unesco, Unicef i Svjetska banka pozvali su da se u borbi protiv koronavirusa škole širom svijeta ostave otvorenima, u izvješću objavljenom u srijedu u kojem ističu štete koje zatvaranje obrazovnih ustanova izaziva, posebno u siromašnim zemljama.
“Ključno je dati prioritet ponovnom otvaranju škola i organizirati neophodne satove kako bi se uhvatilo gradivo”, za one učenike čije su škole bile zatvorene, rekao je u priopćenju Robert Jenkins, dužnosnik odjela za obrazovanje u UNICEF-u.
Napominje kako nije potrebno ići predaleko kako bi se uvidjela šteta pandemije na učenje djece u cijelome svijetu.
Prema izvješću navedenih institucija napravljenom na temelju informacija iz gotovo 150 zemalja u periodu od lipnja do listopada, djeca, poglavito iz siromašnih zemalja, izgubila su skoro četiri mjeseca školovanja od kada je pandemija započela, dok je u bogatim zemljama, zbog mogućnosti provedbe online nastave, izgubljeno šest tjedana.
UNESCO i Svjetska banka smatraju da je ključno da se odmah uloži u školske sustave kako bi se smanjio sve širi jaz koji nastaje između onih koji imaju osigurano školovanje u bogatim zemljama i onima u siromašnim.
IZVOR: novlist.hr
Ovdje možete preuzeti našu aplikaciju!